Οδηγίες αποστολής επισκευής με courier

Ακολούθησε πιστά τις οδηγίες, ώστε να εξυπηρετηθείς άμεσα. Σε διαφορετική περίπτωση, δε φέρουμε καμία ευθύνη για τυχόν καθυστέρηση, μη επικοινωνία σε περίπτωση έλλειψης στοιχείων σας κλπ.

Παρακαλώ στείλτε τη συσκευή μέσα σε κουτί για ασφάλεια κατα την μεταφορά. Δεν φέρουμε ευθύνη ούτε εμείς ούτε η κούριερ εάν πχ σπάσει το κινητό σας επειδή το στείλατε σε έναν φάκελο σκέτο.

Αφήστε μέσα στο κουτί και όχι πάνω στο κουτί, ένα χαρτί όπου θα περιγράφετε
1) το πρόβλημα και τον λόγο για τον οποία στείλατε τη συσκευή αναλυτικά, καθώς και τυχόν κωδικό ή μοτίβο που απαιτείται για το ξεκλείδωμα της συσκευής.
2) Τα στοιχεία σας για επικοινωνία και τη διεύθυνση επιστροφής.
3) Τον επιθυμητό τρόπο πληρωμής.

Σημαντικό: Απενεργοποιήστε εφόσον είναι εφικτό τυχόν ξυπνητήρια. Φροντίστε εάν γίνεται, η συσκευή να είναι επαρκώς φορτισμένη, για ταχύτερη διεκπεραίωση της επισκευής. Μην αφήνετε μέσα κάρτες σιμ και κάρτες μνήμης, θήκες, φορτιστές και οτιδήποτε άλλο περιττό.

Στείλτε το με Γενική ταχυδρομική (δείτε εδώ ποιο κατάστημα courier σας εξυπηρετεί) και χρέωση δική μας (τα μεταφορικά τα πληρώνετε μαζί με την επισκευή και είναι 6€ πηγαινέλα για εντός Αθήνας, 7€ για την υπόλοιπη Ελλάδα) στα στοιχεία:
DrFix
7ης Μαρτίου 75
ΝΙΚΑΙΑ 18450
2170001340

Σε περίπτωση αποστολής με άλλη κούριερ, θα πρέπει να πληρώσετε εσείς τα μεταφορικά και να μας ενημερώσετε εκ των προτέρων με τον αριθμό αποστολής.

Αίτηση Επισκευής

Ψάχνεις βοήθεια για την επισκευή σου; Συμπλήρωσε την παρακάτω φόρμα και θα επικοινωνήσουμε μαζί σου άμεσα!

Όσο περισσότερα στοιχεία δώσεις, τόσο ταχύτερη και πληρέστερη εξυπηρέτηση θα έχεις. Εάν έχεις επικοινωνήσει ήδη μαζί μας, δε χρειάζεται να συμπληρώσεις τη φόρμα αυτή

Με την αποστολή κάθε επισκευής, αποδέχεσαι τους όρους επισκευών.