Κατά τη συνεργασία σας με το κατάστημα DrFix και την ιστοσελίδα www.drfix.gr, συναλλάσεστε με την Επιχείρηση «ΓΕΡΟΛΥΜΑΤΟΣ ΣΤΑΥΡΟΣ ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ», με έδρα επί της «7ης Μαρτίου 1944 75, Νίκαια 18450, Ελλάδα», Αριθμό Γ.Ε.ΜΗ.: 141690408000, Α.Φ.Μ.: 156629353

Για όρους επισκευών, παρακαλώ πατήστε εδώ.

ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ
Όλα τα προϊόντα καθορίζονται ως προς το βάρος, τα χρώματα και τα τεχνικά χαρακτηριστικά από την εκάστοτε Κατασκευάστρια Εταιρεία. Οι φωτογραφίες προϊόντων είναι δειγματικές και ενδέχεται ο χρωματισμός του τελικού προϊόντος, να διαφέρει.
Η παραγγελιοληψία γίνεται από το Τμήμα Πωλήσεων του ηλεκτρονικού καταστήματος "DR.FIX", το οποίο είναι αρμόδιο για τη διάθεση και αποστολή των προϊόντων.
Ο αγοραστής, οφείλει να ενημερώνεται σχετικά με τα τεχνικά χαρακτηριστικά των προϊόντων προτού τα παραγγείλει και έχει το δικαίωμα να μας ρωτήσει για αυτά. Οποιαδήποτε ενημέρωση εκ μέρους μας, αφορά τεχνικές η άλλες πληροφορίες και γίνεται με κάθε επιφύλαξη.
Η αποστολή των παραγγελιών, εφ' όσον το προϊόν είναι διαθέσιμο, γίνεται την τρέχουσα ή επόμενη εργάσιμη ημέρα και η παράδοσή του εξαρτάται από τη χιλιομετρική απόσταση, τη μεσολάβηση Σαββατοκύριακων, αργιών ή άλλων εξωτερικών παραγόντων. Ευθύνη για την παράδοση έχει αποκλειστικά η μεταφορική εταιρία.
Σε περίπτωση μη αποστολής της παραγγελίας ως έχει συμφωνηθεί, ο πελάτης έχει κάθε δικαίωμα να την ακυρώσει και να λάβει το ποσό που πλήρωσε πίσω, εφόσον πλήρωσε προκαταβολικά.

ΤΙΜΕΣ
Οι τιμές όλων των προϊόντων/υπηρεσιών, αναγράφονται ευκρινώς και πλησίον κάθε προϊόντος και περιλαμβάνουν ΦΠΑ 24%. Το κατάστημα μας διατηρεί κάθε δικαίωμα να μεταβάλλει τις τιμές στα προϊόντα της χωρίς προειδοποίηση, όταν αυτό κρίνεται απαραίτητο. Ο πελάτης από τη στιγμή που έχει επιβεβαιώσει την παραγγελία του, εξασφαλίζει πως θα παραλάβει το προϊόν με την τιμή την οποία "αποδέχτηκε" εκτός αν ενημερωθεί για αλλαγή της τιμής.
Η χρέωση αποστολής καθορίζεται ανάλογα με την τρέχουσα τιμολογιακή πολιτική των μεταφορικών εταιριών.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ / ΜΕΤΑΦΟΡΑ
Τα εμπορεύματα ταξιδεύουν με ευθύνη της μεταφορικής εταιρίας.
Για μεταφορές που έχουν καθυστερήσει από εξωγενείς παράγοντες (όπως απεργίες, κλείσιμο δρόμων, ακραία καιρικά φαινόμενα κλπ.) το DR.FIX φέρει καμία ευθύνη.
Σε περίπτωση απώλειας του δέματος, ο πελάτης οφείλει να απευθυνθεί στην μεταφορική εταιρία, καθώς και να μας ενημερώσει άμεσα για το γεγονός. Ευθύνη φέρει αποκλειστικά η μεταφορική εταιρία.
Από τη στιγμή που τα εμπορεύματα παραλαμβάνονται από το κατάστημα μας, για λογαριασμό του αγοραστή, είτε από τον ίδιο είτε από εκπρόσωπό του ή μεταφορική εταιρεία, απαλλασσόμαστε από οποιαδήποτε ευθύνη σχετικά με καθυστέρηση, απώλεια, καταστροφή, κλοπή ή φθορές των προϊόντων ή των συσκευασιών τους.

ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ
Θέματα παροχής Εγγύησης των εμπορευμάτων και τυχόν επιστροφών για οποιοδήποτε λόγο, καθορίζονται από τις εκάστοτε κείμενες διατάξεις των Ελληνικών Νόμων.
Οι όροι εγγύησης που προσφέρουμε ως προμηθευτής των προϊόντων, βρίσκονται εδώ.

Η Ελληνική Νομοθεσία διασφαλίζει τα δικαιώματα των καταναλωτών με Νόμους και Οδηγίες όπως Ν2251/94 (ΦΕΚ 191/16-11-1994), ΑΚ §534, §537, §540 κ' §554, §555 όπως τροποποιήθηκαν από Ν3043/2002, ή νεότερους.

Το "DR.FIX" οφείλει, να παραδίδει όλα τα εμπορεύματα σε άριστη κατάσταση εκτός αν αναφέρεται ρητά πως πρόκειται για μεταχειρισμένα. Αν κάποιο προϊόν δεν βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, ο αγοραστής έχει δικαίωμα να το επιστρέψει βάσει των οδηγιών παρακάτω.

Οι Εγγυήσεις όλων των προϊόντων, τα οποία προορίζονται για την Ευρωπαϊκή Ένωση, υποχρεούνται να καλύπτονται από τους εκάστοτε επίσημους αντιπροσώπους. Ειδάλλως το "DR.FIX" οφείλει να καλύψει την Εγγύηση.

Επιστροφές προϊόντων οι οποίες δεν παρουσιάζουν κάποιο πρόβλημα, χρεώνονται στον αγοραστή (όπως έξοδα αποστολής, διακίνησης ή ελέγχου).

ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ / ΚΥΡΙΟΤΗΤΑΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Μέχρι τελικής εξοφλήσεως των εμπορευμάτων, αυτά παραμένουν στην κυριότητα του "DR.FIX".

ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ & COOKIES
Πολιτική Απορρήτου και Πολιτική Cookies

ΕΠΙΦΥΛΑΞΕΙΣ
Το "DR.FIX" δεν μπορεί να κατηγορηθεί, για οποιαδήποτε βλάβη μπορεί να προκαλέσουν προϊόντα τα οποία διακινεί και εμπορεύεται και τα οποία καλύπτονται από Διεθνείς κανόνες ασφαλείας. Ο αγοραστής, οφείλει να ενημερώνεται σχετικά με τον ορθό τρόπο χρήσης και τις προφυλάξεις των προϊόντων.

ΝΟΜΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ
Για οποιαδήποτε συναλλαγή γίνεται με το "DR.FIX", ισχύει η Νομοθεσία της Ελλάδας και συμφωνείται ότι αρμόδιες αρχές για την επίλυση διαφορών, είναι τα Δικαστήρια Αθηνών.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ
Οι φωτογραφίες προϊόντων είναι δειγματικές και ενδέχεται ο χρωματισμός του τελικού προϊόντος, να διαφέρει. Επιστροφές ή αντικαταστάσεις προϊόντων (πχ. λόγο χρώματος), γίνονται δεκτές μόνο κατόπιν συνεννόησης και εφ' όσον το προϊόν δεν έχει ανοιχτεί ή χρησιμοποιηθεί.
Επίσης, επιστροφές δεν γίνονται αποδεκτές, σε περιπτώσεις φθοράς ή αλλοίωσης της συσκευασίας του.
Το κόστος των Μεταφορικών, όλων των επιστρεφομένων προς την Εταιρεία προϊόντων, βαρύνει τον αγοραστή.
To "DR.FIX", διατηρεί το δικαίωμα να μην αποδέχεται επιστροφές προϊόντων όταν κρίνει ότι συντρέχουν ιδιαίτεροι λόγοι.

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ
Από την αρχική υποβολή της παραγγελίας του πελάτη μέχρι και προθεσμία 14 ημερολογιακών ημερών από την παράδοση των προϊόντων, ο πελάτης δικαιούται να υπαναχωρήσει από την πώληση.
Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη και χωρίς καμία επιβάρυνση και αν το είδος έχει ήδη παραδοθεί ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, με την συσκευασία σφραγισμένη με το αυτοκόλλητο ασφαλείας, σε άριστη κατάσταση. Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρία μας για την αποστολή του είδους σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους.
Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως ή και ηλεκτρονικά και η εταιρία μας είναι υποχρεωμένη να αποστείλει επιβεβαίωση της παραλαβής δήλωσης υπαναχώρησης μόλις αυτή περιέλθει σε αυτήν.
Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, η εταιρία μας υποχρεούται να αποδώσει το τίμημα που εισέπραξε μόλις παραλάβει το προϊόν πίσω, με τρόπο που ορίζει η εταιρία σε κάθε περίπτωση.
Η επιστροφή θα γίνεται το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) εργασίμων ημερών τόσο του προϊόντος όσο και του τιμήματος.
Δεν επιστρέφονται δαπάνες παράδοσης παρά μόνον αν ο πελάτης είχε επιλέξει τρόπο παράδοσης άλλο από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που προσφέρει η εταιρία μας. Επίσης ο πελάτης υποχρεούται (εκτός εάν ο προμηθευτής έχει προσφερθεί να παραλάβει τα αγαθά ο ίδιος) να επιστρέφει τα προϊόντα εντός 7 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία κοινοποίησε την υπαναχώρηση.
Ο πελάτης ευθύνεται να αποζημιώσει την εταιρεία αν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών στο διάστημα μέχρι τη δήλωση της υπαναχώρησης η δε εταιρία μας δικαιούται να συμφωνήσει με τον πελάτη την αποζημίωσή της ακόμα και με αμοιβαίο συμψηφισμό. Σε περίπτωση που η υπαναχώρηση αφορά παροχή υπηρεσιών, ο πελάτης οφείλει να καταβάλει ένα ποσό ανάλογο προς τα παρασχεθέντα μέχρι τη δήλωση υπαναχώρησης.Πολιτική επιστροφών
Από την αρχική υποβολή της παραγγελίας του πελάτη μέχρι και προθεσμία 14 ημερολογιακών ημερών από την παράδοση των προϊόντων, ο πελάτης δικαιούται να υπαναχωρήσει από την πώληση.
Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη και χωρίς καμία επιβάρυνση και αν το είδος έχει ήδη παραδοθεί ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, με την συσκευασία σφραγισμένη με το αυτοκόλλητο ασφαλείας, σε άριστη κατάσταση. Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρία μας για την αποστολή του είδους σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους.
Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως ή και ηλεκτρονικά και η εταιρία μας είναι υποχρεωμένη να αποστείλει επιβεβαίωση της παραλαβής δήλωσης υπαναχώρησης μόλις αυτή περιέλθει σε αυτήν.
Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, η εταιρία μας υποχρεούται να αποδώσει το τίμημα που εισέπραξε μόλις παραλάβει το προϊόν πίσω, με τρόπο που ορίζει η εταιρία σε κάθε περίπτωση.
Η επιστροφή θα γίνεται το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) εργασίμων ημερών τόσο του προϊόντος όσο και του τιμήματος.
Δεν επιστρέφονται δαπάνες παράδοσης παρά μόνον αν ο πελάτης είχε επιλέξει τρόπο παράδοσης άλλο από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που προσφέρει η εταιρία μας. Επίσης ο πελάτης υποχρεούται (εκτός εάν ο προμηθευτής έχει προσφερθεί να παραλάβει τα αγαθά ο ίδιος) να επιστρέφει τα προϊόντα εντός 7 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία κοινοποίησε την υπαναχώρηση.
Ο πελάτης ευθύνεται να αποζημιώσει την εταιρεία αν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών στο διάστημα μέχρι τη δήλωση της υπαναχώρησης η δε εταιρία μας δικαιούται να συμφωνήσει με τον πελάτη την αποζημίωσή της ακόμα και με αμοιβαίο συμψηφισμό. Σε περίπτωση που η υπαναχώρηση αφορά παροχή υπηρεσιών, ο πελάτης οφείλει να καταβάλει ένα ποσό ανάλογο προς τα παρασχεθέντα μέχρι τη δήλωση υπαναχώρησης.

ΕΠΙΣΚΕΥΕΣ
Με την παράδοση της συσκευής για υπηρεσίες επισκευής, ο πελάτης αποδέχεται αυτομάτως τους όρους επισκευών, που περιγράφονται εδώ.

ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ
Με την επιβεβαίωση κάθε παραγγελίας ηλεκτρονικά, εννοείται ότι όλοι οι όροι γίνονται κατανοητοί πλήρως και ανεπιφύλακτα αποδεκτοί. Οποιαδήποτε απορία, διευκρίνηση ή μη σαφή κατανόηση των όρων αποστολής, πληρωμών και εγγύησης, οι οποίοι αναφέρονται επί του παρόντος, θα πρέπει να αποσαφηνίζεται από τον αγοραστή, ζητώντας επί πλέον λεπτομέρειες εγγράφως. Μετά την αποστολή/παραλαβή μιας παραγγελίας, καμία διαφωνία με τους παραπάνω όρους δε γίνεται αποδεκτή καθώς ο αγοραστής οφείλει να τους έχει διαβάσει.

To DR.FIX σε κάθε περίπτωση δεσμεύεται ότι θα κάνει το καλύτερο δυνατό για να σας διασφαλίσει μια αξιόπιστη και συμφέρουσα αγορά από κάθε άποψη.